اس ام اس های سرکاری-آبان ماه ۹۱
مطالب روز

دستت نمک ندارد نذری داری که ادا نکرده ای به زودی خبر خوشی به تو میرسد
.
.
.
اوهوی همین جوری که مفتی نمیشه  صد تومن بده فالت بگیروم

.

.

دیگه بهت اعتماد ندارم واقعا ازت توقع نداشتم نمیدونستم تو یه دزدی.
.
.
. واسه چی قلب منو دزدیدی؟

.

.

.

دلم می خواهد ویرگول باشم تا وقتی به من می رسی کمی مکث کنی

.

اس ام اس سرکاری آبان ۹۱

.

دومیلیون بهم قرض بده، تا آخر سال یه دوقلو به دنیا میآریم و پولت رو پس میدم !

(به دنبال اعلام دولت مبنی بر دایر کردن صندوق آتیه فرزندان)

.

.

.

عشق یعنی زندگی را باختن
چند سالی را با هر الاغی ساختن.
.
البته بلا نسبت شما !!!

.

اس ام اس سرکاری

.

دارم فکر می کنم چرا الان خوابی؟؟!!مگه سال کار مضاعف نیست؟؟پس کارگری مثل تو الان باید سر کار باشه نه مثل خرس خوابیده باشه

.

.

.

طلسم عشوه‌هایت گشته باطل

ندارد هیچ تاثیری در این دل

.

.

.

عزیزم! تیر چشمانِ سیاهت

پدافند است اما غیرعامل

.

اس ام اس سرکاری آبان ۹۱

.

صندوقچه ای بهر دلت خواهم بود

دریا بشوی تو، ساحلت خواهم بود
ای یار! تو گر قایق عشقم باشی
من هم ملوان زبلت خواهم بود

.

.

.

Alo…sal,.,,.k…i,.,.,.c…,r..ba..,M……,p..
.
شرمنده! این SMS آنتن نداد، وگرنه کلی می خندیدی!

.

اس ام اس سرکاری

.

بلوتوث قلبت رو روشن کن
می خوام تمام وجودمو برات سند کنم
.
.
.
ها ها ها
ویروس داشت
الان می میری ….!

.

.

.

می دونی فرق یه نارگیل بزرگ با یه نارگیل کوچیک چیه؟؟ . . . نمیدونی؟؟ . . . . جدا نمیدونی؟؟ . . . . باشه میرم از یه میمون دیگه میپرسم!

.

اس ام اس سرکاری آبان ۹۱

.

کلاغه تو آسمون تخم میذاره ولی تخمش نمی افته پایین … اگه گفتی چرا؟ . . . یه کم فکر کن . . . چون شرت پاش بوده!!!

.

.

.

خواستم ازت تشکر کنم و بگم به تو افتخار میکنم
.
.
.
.
.
.
.
.
چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منو از سرکار گذاشتنت ناامید نمیکنی

.

اس ام اس سرکاری

.

الهی شمع بشی، پروانه شم، دورت بگردم … بعدش فوتت کنم، خاموش
بشی، هرهر بخندم!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 24 دی 1391برچسب:اس ام اس های سرکاری-آبان ماه ۹۱, :: 9:24 :: نويسنده : s2s m2m

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sv'vld و آدرس shahinm2m2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 80546
تعداد مطالب : 139
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1